2023 – 2024 – Performance Manager – WoodUpp A/S
Jeg arbejdede med CRO gennem brugerundersøgelser, eksperimenter og dataanalyse. Jeg har haft mine daglige arbejdsopgaver i VWO, Mouseflow, Woocommerce og GA4. Derudover havde jeg ansvaret for arbejdet med SEO og samarbejdet med SEO bureauet.
Mine resultater og erfaringer:
∙ Koordinering og analyse af kundedata som baggrund for eksekvering af eksperimenter
∙ Udarbejdelse og eksekvering af eget CRO framework
∙ Udarbejdelse af SEO strategi og eksekvering heraf i samarbejde med bureauet
2022 – 2023 – Ecommerce Store Manager – Markberg ApS
Her arbejdede jeg med det visuelle udtryk af de lokale webshops, planlægning af paid annoncering, SEO og automation flows i Klaviyo. Jeg havde mine daglige opgaver i diverse annoncekonti, Shopify og Klaviyo. Derudover håndterede jeg dialogen med diverse bureauer samt optimering af UX og CRO.
Mine resultater og erfaringer:
∙ Koordinering og udvikling af det optimale marketing- og E-commerce mix
∙ Merchandising og kampagneplanlægning på tværs af webshops
∙ Lancering af funktionsdygtige og lokaliserede sites i Holland og Tyskland
2019 – 2022 – Head of Project Management – ASENTO Digital ApS
Efter et halvt år i praktik blev i 2017/2018 blev jeg ansat som SEO-specialist i september 2018. Efter noget tid kom jeg tilbage som Customer Success Manager i 2019. I november 2021 blev jeg forfremmet til Head of Project Management, hvor jeg ud over det normale arbejde som digital projektleder, havde det overordnede ansvar for kvaliteten af ASENTOs projektledelse. I arbejdet hos ASENTO har jeg været ansvarlig for op mod 50 forskellige kunders digitale markedsføring og
haft ansvaret for allokering af marketingbudgetter på tværs af det valgte marketingmix.
Mine resultater og erfaringer:
∙ Udvikling af interne procedurer for projektkoordinering
∙ Udarbejdelse af strategier for den digitale kunderejse og tilstedeværelse
∙ Projektstyring af bl.a. WoodUpps digitale ekspansion til hele Europa i form af udvikling af digitale strategier og tiltag